Buhalterinė sistema sinchronizuojama su el. parduotuve
Sinchronizuota buhalterinė sistema sutaupys jums pinigų, nes galėsite greičiau ir paprasčiau valdyti savo verslo finansus bei prekių likutį. Automatizavus šį procesą padidės tikslumas, kadangi realiu laiku galėsite stebėti įvairius parametrus, tokiu būdu išvengdami nesusipratimų.
Kodėl verta sinchronizuoti elektroninę parduotuvę parduotuvę su buhalterine sistema?
Visų pirma – paprastesnis mokėjimų valdymas. Klientui užsisakius prekę jūsų elektroninėje parduotuvėje, viskas iš karto bus matoma ir buhalterinėje sistemoje. Matysite, ar pirkėjo apmokėjimas jau gautas, ar pervesta suma nėra per maža arba per didelė. Tokiu būdu išvengsite mechaninio mokėjimų administravimo ir galimybės įvelti žmogiškas klaidas.
Taip pat administruoti produktus bus kur kas paprasčiau. Galėsite realiu laiku stebėti prekių likutį. Po kiekvieno pardavimo, informacija apie likutį sandėlyje automatiškai atsinaujins tiek jūsų elektroninėje parduotuvėje, tiek ir buhalterinėje sistemoje.
Tai puikus sprendimas siekiantiems sutaupyti laiko. Suvedus parametrus į buhalterinę sistemą (prekių likutį, kainas ir t.t.), visi duomenys automatiškai atsinaujins ir elektroninėje parduotuvėje.
Modulio įdiegimo kaina ir techninės galimybės priklauso nuo individualių jūsų naudojamos buhalterinės sistemos galimybių.