Elektroninių atsiskaitymų integracija
Pardavimų internetu sėkmę lemia tai, kaip greitai ir paprastai galima įvykdyti pirkimą. Elektroninių atsiskaitymų integracija stipriai padidina elektroninės parduotuvės pardavimus, tad verta skirti pakankamai dėmesio jų integracijai elektroninėje parduotuvėje. Mes galime integruoti visus populiariausius elektroninius atsiskaitymo būdus: „PayPal“, „PaySera“, tiesioginį debetą, tiesioginę „bank link“ sąsają.
Renkantis, kuriuos apmokėjimo būdus integruoti, būtina apgalvoti, kuris variantas patogiausias būtent jūsų klientams:
-
Jei auditorija, perkanti prekes jūsų el. parduotuvėje, išsibarsčiusi po visą pasaulį, patogiausias atsiskaitymo būdas bus „PayPal“.
-
Jei svetainėje mokėjimai atliekami dažnai ir didžioji dalis auditorijos atkeliauja iš Lietuvos, ir jums, ir pirkėjui naudingiausia naudoti tiesioginę „bank link“ sąsają.
Susipažinkite su kiekvieno mokėjimo būdo specifika:
-
„PayPal“. Tikriausiai didžiausias „PayPal“ privalumas – patogus būdas surinkti įmokas iš užsienio klientų ar lietuvių, gyvenančių svetur. Integruoti atsiskaitymą „PayPal“ sistema yra gana paprasta ir nebrangu, tačiau yra keli aspektai, apie kuriuos turėtumėte žinoti. Pirkėjas, už prekę atsiskaitęs naudojant „PayPal“ mokėjimų sistemą, vėliau pinigus gali tiesiog atsiimti ir jums teks įrodyti savo tiesą bei susigrąžinti jums priklausančius pinigus. „PayPal“ mokėjimų sistemoje yra funkcija „Refund“, kuria naudodamasis pirkėjas gali atgauti sumokėtus pinigus, nurodęs, jog prekė, kurią jis įsigijo, yra nekokybiška arba neatitinka aprašymo. Šią riziką reikėtų apsvarstyti ir įvertinti.
-
„PaySera“. Gana greita ir nebrangi integracija. Deja, „PaySera“ turi didelių trūkumų ir iš pirkėjo, ir iš pardavėjo perspektyvos. Norėdamas atsiskaityti naudojant „PaySera“ sistemą, pirkėjas privalės atlikti gana didelį skaičių įvairių užduočių. Tai yra negerai – komplikuotas apmokėjimas gali atbaidyti vartotoją nuo pirkimo. Mūsų atliktais preliminariais skaičiavimais, šie sunkumai konversijos rodiklį gali sumažinti net apie 30%. Žvelgiant iš verslo pusės, „PaySera“ yra lengvai administruojamas modulis, kadangi surinkti pinigus iš visų bankų naudojama viena ir ta pati paskyra. Vis dėlto tai nėra pats geriausias sprendimas, kadangi „PaySera“ veikia kaip tarpininkas tarp verslo ir bankų, kuris už kiekvieną mokėjimą pasiima savo dalį. Tai reiškia, kad už kiekvieną atsiskaitymą mokėsite iš anksto nustatytą procentinį mokestį, kuris bus didesnis nei mokestis naudojant tiesioginę „bank link“ sąsają.
-
„„Bank link“ modulis. Keli paspaudimų kairiuoju pelės klavišu ir jūsų klientas jau savo elektroninės bankininkystės paskyroje, kurioje ir atliks mokėjimą už pirkinį. Šis sprendimas nėra pigus, tačiau pasitvirtina kaip efektyvus ir saugus apmokėjimo būdas. Pasitikėjimo faktorius elektroninėje prekyboje yra itin svarbus, todėl suteikdami galimybę lankytojui mokėti už paslaugas ar prekes tiesiai iš savo banko paskyros, sukursite patikimumo įspūdį. Taip pat sutaupysite pinigų nuo kiekvieno apmokėjimo bei turėsite galimybę derėtis su visais bankais dėl individualaus procentinio mokesčio. Sėkmingam šio modulio įgyvendinimui jums prireiks sutarties su kiekvienu banku, kurio klientams siūlysite tiesioginį „bank link“ atsiskaitymą. Tai taip pat šiek tiek padidins administracines išlaidas, kadangi reikės administruoti kiekvieno banko mokėjimus individualiai („PaySera“ atveju viskas vyksta naudojantis viena paskyra). Jūsų svetainę galime susieti su visais populiariausias Lietuvoje veikiančiais bankais, t.y.„ Swedbank“, „Luminor“, „SEB“, „Šiaulių banku“ ar kt. Šis sprendimas ne tik leis sutaupyti pinigų, bet ir tarnaus kaip jūsų svetainės patikimumo garantas.
-
Tiesioginis debetas. Sprendimas brangus, tačiau suteikiama privilegija į mokėjimų sistemą pajungti kreditines korteles, įmanoma periodinio debeto galimybė. Nevertėtų pamiršti, kad įgalinus tiesioginio debeto funkciją, jums teks užtikrinti vartotojų duomenų apsaugą.